HEARTBEAT TERHANGAT ~ jom klik

Wednesday, December 29, 2010

malam ini.. 29 dec 2010


jiwa saya tidak tenteram malam ni..
resah gelisah..
risau + bimbang
en kekasih mendiamkan diri tiba2..
tanpa sebarang sms
tanpa sebarang call..
kali terakhir dia call saya malam tadi..
itupun utk buat  report terkini

" yang, abg otw to sg lembing, balik lewat mlm ni"


call tidak berjawap
msg tidak berbalas..
saya cuba utk think +ve..
sbb saya tau dia sayang saya
saya sayang dia

sepanjang hari ni jiwa saya kosong...
tidak dapat menumpukan pada keje yg bertimbun di atas meja

saya rindukan dia
saya rindukan suara dia
saya rindukan gelak tawa dia
saya rindukan lawak jenaka dia...


i'm really2 miss him :(




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 29, 2010

malam ini.. 29 dec 2010


jiwa saya tidak tenteram malam ni..
resah gelisah..
risau + bimbang
en kekasih mendiamkan diri tiba2..
tanpa sebarang sms
tanpa sebarang call..
kali terakhir dia call saya malam tadi..
itupun utk buat  report terkini

" yang, abg otw to sg lembing, balik lewat mlm ni"


call tidak berjawap
msg tidak berbalas..
saya cuba utk think +ve..
sbb saya tau dia sayang saya
saya sayang dia

sepanjang hari ni jiwa saya kosong...
tidak dapat menumpukan pada keje yg bertimbun di atas meja

saya rindukan dia
saya rindukan suara dia
saya rindukan gelak tawa dia
saya rindukan lawak jenaka dia...


i'm really2 miss him :(




No comments:

KETUAAN SAYA

Daisypath Happy Birthday tickers

KETUAAN SAYANG SAYA

Daisypath Happy Birthday tickers

SEMANGAT SAYA

Daisypath Anniversary tickers